ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 29. prosince 2013

Liebster blog award

💗💗💗💗💗

Milé blogařky, milí blogaři,

před vánoci mě nominovala a požádala blogařka Hanka Mammo, abych převzala úkol "Liebster blog award", který obdržela a který by se měl předávat dál. Jde vlastně o zodpovězení deseti otázek, které Vám bloger položí.

Na otázky jsem se pokusila odpovědět takto:

1. Tvoje nejkrásnější vzpomínka na Vánoce?

Nevím, jestli to bude nejkrásnější vzpomínka, ale spíše ta, která mi hodně utkvěla v paměti. Byly to první vánoce s manželem a bylo mi 20 let. Dostala jsem od něj pod stromeček jízdní kolo. Na nic takového jsem nebyla připravená, kolo jsem si přála celé dětství, ale nikdy ho nedostala, až onen den. Přiznám se, že jsem z přemíry emocí a dojmů dostala dvoudenní migrénu. 😊

2. V co v životě věříš?

Věřím ve vesmírné zákony. Že vše má nějaký význam. Nic není zbytečné, nic není špatné. Všechno jsou to lekce, ze kterých se učíme. A za ty děkuji, ať jsou jakékoliv. 😊Usmívající se

3. Splněný sen?

Když tak nad tím přemýšlím, tak jsem nějaké zvláštní sny neměla. V dospívání jsem snila, že jednou budu žít s mužem snů. Tak to se mi splnilo. Mám ho vedle sebe a jsem s ním 10 let. Doufám, že spolu budeme žít šťastně po mnoho dalších let. 😊

4. Nesplněný sen?

Nesplněné sny jsou ty, které se mi neměly splnit. Takže ničeho nelituji, že se mi něčeho nedostalo. Asi to tak má být. Jsem spokojená s tím, co mám. 😊

5. Co rád/a vaříš a jaké je Tvoje oblíbené jídlo?

Ráda vařím pro jiné, když vidím, že jim chutná. Ráda jím čerstvé ovoce, zeleninu, ořechy. Pokud mne pozvete k sobě na návštěvu, vítám obložené mísy, chlebíčky a jednohubky. 😊

6. Tvoje oblíbené místo?

Jedno oblíbené místo nemám, ale jsem ráda v přírodě, mám ráda lesy, vodu. A přiznám se, že jsem ráda i doma a třeba ve vaně i v posteli! 😊

7. Co máš na sobě rád/a?
Nevím, zda se vystihnu, ale řekla bych, že jsem empatická. Dost často se lidé ke mně obrací o radu, tak asi něco na tom bude. 😊

8. Co pro Tebe znamená zima?

Zima pro mne znamená jedno z ročních období. Všechny k sobě patří, jedno bez druhého nemůže být. Takže i zimu beru, že má své pevné místo. Bez zimy by nebylo jaro a tak dál. Přiznám se, že nejraději mám jaro. 😊

9. Jak nejradši trávíš volný čas?

Volný čas ráda trávím na procházkách v přírodě. Tam mne nehoní čas. Taky si ráda chodím zaplavat, věnuji se rekreační turistice. Jinak doma si ráda čtu, luštím křížovky, sedím u počítače u internetu, však to znáte. Docela ráda vařím a peču, pokud mám pro koho. 😊

10. Jak a kdy jsi vlastně založil/a blog a proč?

Blog jsem založila již v roce 2007. Pět let jsem na něj takřka nesáhla, jen jsem se připomínala, že žiju, aby mi blog nesmazali. Stále jsem nevěděla, o čem bych v něm psala. Až přesně za pět let jsem si řekla, že bych mohla psát vlastně cokoliv, co mne oslovilo, zaujalo. Že se ráda podělím a třeba i potěším více lidí než jen mé nejbližší. Pokus se vydařil. A proč jsem blog vůbec založila? Vůbec nevím, řekla bych, že mne osvítil Duch Svatý. Tak říkám mým nejdůležitějším okamžikům života. Všimla jsem si, že má životně nejdůležitější rozhodnutí vznikla náhodou. A stejně tak vznikl i tento blog. 😊

Dalších 10 otázek bych měla vymyslet i já pro někoho dalšího, ale snad se nebudete zlobit, že zůstávám jen u mých odpovědí. Vím, že je času pomálo. Kdyby měl někdo dobrovolně zájem, může odpovědět na stejné otázky, které jsem dostala já! 😊


2 komentáře:

  1. Moc se mi líbí ten pohodový životní nadhled, který z odpovědí zní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :-) Pohodářka, to jsem, a myslím, že lidé v mé společnosti jsou rádi a že jsem dost oblíbená. :-)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).