ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


úterý 17. prosince 2013

Drážďany 07 - Pastva pro oči

Tak konečně ukážu i pár výrobků, které byly k dostání na tržnici. Tedy k dostání za několik Eur. :-) Některé se opakovaly častěji, jiné méně.

Světýlka, hodinky...

Dřevěné výrobky...

Svítící domečky, klasické svícínky... ceny docela veselé, ale ruční práce je ruční práce.

Kouřící postavičky a jiné svítící titěrnosti...

Andělské zvonění, svíčky, svícny a františky. Přiznám se, františky jsem si koupila. Mám doma černé a zelené, přikoupila jsem skořicové, ale řeknu, klasika je klasika; ty skořicové nejsou skoro cítit.

A další svíčky všem druhů, barev i cen...

Tyto vypadaly pěkně lákavě. :-)

Vařečky, naběračky a jiní kuchyňští pomocníci...

Výrobky z krajek...

... různá keramika a mnoho a mnoho věcí, které jsem vám tady neukázala.
Vybrali byste si?

Zítra se ke mně mrkneme na nějaké dobrůtky, které na tržišti prodávali. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).