ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 7. prosince 2013

10 a jeden důvod, proč tě miluji


1. Když jsem s tebou, všechno je jak v pohádce
2. Když myslím na tebe, jsem v jiném světě plném lásky
3. Když pohlédnu do tvých očí, utápím se ve studánkách lásky
4. Když mě líbáš, zapomínám na realitu
5. Když jsme spolu, neexistuje trápení
6. Když tě potřebuji, s láskou se o mě staráš
7. Když nevím, kudy kam, ukážeš mi tu nejkrásnější cestu - srdcem
8. Když se na mne podíváš pohledem upřímné lásky, celá roztaji
9. Když usínám vím, že ty na mě myslíš také
10. Když se probouzím, vím, že na mě myslíš také
11. Protože jsi jaký si, takový jakého tě miluji a nikdy milovat nepřestanu !!!!!!!!!!!!¨

Vyloveno z útrob mého počítače, zdroj dnes už neznámý.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).