ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 14. prosince 2013

Drážďany 04 - Lidé

Dneska vám ukážu lidičky, kteří mne zaujali na cestě ke Drážďanským trhům.

Tento prodejce uzenin či dokonce řezník mne zaujal svým úsměvem. Na každého se usmíval, schválně jsem čekala opodál a vyčkávala. Opravdu, usmíval se stále. Mám ho asi na pěti fotkách a všude je to stejné. Tak nevím, zda to byl profesionální úsměv, zda prodával uzeniny nebo sebe. Nebo je to německý rys za každou cenu být přitažlivý?! Podotýkám, že jsem si u něj nic nekoupila, pro informaci zvědavců. :-)
A zlatá živá socha, jako máme i u nás. Paní vpředu zaujal, soudím podle jejího pohledu. :-)

Žebrák. Musela mu být zima, sedět tam nějakou dobu. :-(

A tady tentýž žebrák odpoledne, když jsme se vraceli zpět. Změnil polohu a měl u sebe kolo.

Další usmívající se prodejce, tentokrát u cukrovinek. Mandličky, perníčky, sušenky...

Jakýsi hudebník.

A další usmívající se prodejce uzenin. :-) Na jeho úsměv jsem vsadila a koupila všem německé bílé klobásky a svařáček. :-) Upřímně řečeno, dát mu rohy, tak je z něj pravý čert! :-)

Nevím, co tento chlapík s ruskou vlajkou propagoval. Neptala jsem se ho. ;-)

A další muzikant, tentokrát s opicí. Ne tedy živou. Pomocí svých nohou ovládal pohyby opičáka. Byl jako živý. :-)


A tady ještě pohled zpředu. :-)

To je pro dnešek vše, víc byste stejně nevydrželi. :-) Zítra se konečně podíváme na trh, je mezi vámi hromada nedočkavců a ti čekají jen na toto. Tak se na to vyspěte a zítra je to tady!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).