ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


čtvrtek 19. prosince 2013

Drážďany 09 - Průvod

Nevím, zda jsme došli právě včas k silnici, ale zrovna přicházel průvod s různě nazdobenými koňmi, povozy, vojáky a mnoha dalšími lidmi různých profesí.

Vlevo je tržnice, vpravo je průvod. První jsme viděli koníky.

Přichází první vojsko. Škoda, že počasí je zakaboněné.

Přichází vojáci v zeleném. Tady vidíte, že začalo dokonce sněžit.

A kominíci. Z těch jsem měla radost největší. Nechala jsem si od nich umazat obličej - a dali si hodně záležet. Měla jsem černý nos, tváře, bradu - no paráda. Tak jsem chodila zbytek dne po tržnici. A nebyla jsem sama. Nechala jsem se mezi nimi dokonce vyfotit, jeden mne držel za ramena a druhý mi mazal obličej. Fotku však z osobních důvodů sem nedám. Ale budu mít pěknou památku. Ještě mi věnovali malinkého kominíčka pro štěstí.

A tady jeden přerostlý kuchtík. Ba ne, byl na chůdách. :-)

A další vojsko s ohnivými bubny.

Krásné staré dobové vozidlo.

A další vojsko s pěknými čepicemi.

A ještě jeden záběr z blízka.

Tak dostali jste mne! Pro zvědavce přidávám jeden obrázek s kominíky, abyste viděli, jaké jsem měla štěstí!

Zítra si prohlédneme kolotoče. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).