ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


středa 18. prosince 2013

Drážďany 08 - Pro mlsný jazýček

A tady jsou slibované dobrůtky z Drážďanské tržnice.

Jedlé pečené kaštany. Dala bych si, moc ráda, miluji je, jsou krásně velké, jeden jako druhý, ale ta cena! Vůbec se mi nelíbila! Tak jsem si musela nechat zajít chuť. Máte rádi jedlé kaštany?

Pánev s čínskými nudlemi a masem, něco podobného mají i u nás.

Medy, medy, medy - různých chutí - a dokonce s ochutnávkou. Jeden z mála stánků, kde se dalo ochutnávat. Přiznám se, taky jsem si lízla! Zajímavé bylo to, že použité jednorázoví dřevěné špachtličky se vyhazovaly do kruhového otvoru v prodejním pultu. Máte rádi med? Dali byste si ochutnávku?

Ovocné sladkosti v čokoládě - hrozno, banány, jablka a jiné. Láká vás k zakousnutí?

Oříšky, mandličky v cukrové polevě, perníčky...

Další pro nás nezvyklé sladkosti - pěkné na pohled, že?

A ještě další mlsoty. Líbí se mi, že jsou krásně srovnané, barevně lákavé.

A klasické Drážďanské štoly. Různě velká balení, různé variace těst a příměsí. Chtěla jsem si koupit, ale za cenu někde až 25,70 Eur za dvě kila v pevné krabici mi přišlo moc.

Rozličné uzeniny.

Plněná rajčata, feferony, papričky, různé saláty... a mnoho a mnoho věcí, co by se sem ke mně na blog sice ještě vešlo, ale asi byste už usínali. Tak vás nebudu unavovat.

Zítra se můžete těšit na průvod, který končil u hlavní tržnice. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).