ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pátek 13. prosince 2013

Drážďany 03 - Výzdoba města

Dnes si spolu můžeme prohlédnout výzdobu města. Ono bylo na koukání všeho všude dost, vypíchnu jakýsi střed Pražské ulice, kde končí stánky s drobnými výrobky a začínají velké moderní obchody.


Všude hodně lidiček, ale mně to nevadilo. S tím jsem počítala, každý jel omrknout bájné trhy. :-)


I tady jsou vidět stánky okolo, bylo jich dost; a stejně před každým stáli zájemci o koupi nebo prohlížení zboží.


Záběr zblízka na tu zimní parádu. :-)


Tady se lidičky srocují kolem stánků s mokem vánočních trhů, svařákem. Ceny byly různé, od 1,5 do 2,5 Eur. Záleželo, zda vám stačil svařák do kelímku či do hrnečku s vánoční dekorací, který buď vrátíte či si ho odnesete domů na památku. Zaujalo mne, že u těchto stánků měli prodejci stolky s otvorem uvnitř, kam se vkládaly odpady - kelímky, tácky s bílých klobás apod. To zajišťuje, že nikde není nepořádek nebo přecpané tekoucí koše, jako bývá někde k vidění u nás.

Detail na osvícenou parádu. A vpředu pijáci moku. :-)

Kdo má rád modrou, může se pokochat modře zdobeným sněhulákem. :-)

A červeňák. :-)

Nevím, kdo bydlí vzadu v paneláku, ale bydlet bych tam nechtěla. Jistě musí být slyšet celodenní hudba a ruch od oslav a promenád lidí. Všude dobře, v tichu nejlépe. :-)

Tady se fotí dvě růžová poupátka. :-)

A tady je detailní záběr na sněhuláka. Snad vidíte dobře velké množství světýlek, ve tmě to musí být nádherné.

A zítra se tu setkáme u lidiček, kteří patří k Drážďanům a kteří mne ten den nějak oslovili. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).