ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


středa 11. prosince 2013

Drážďany 01 - Hlavní nádraží

Ve druhou adventní sobotu jsme se vypravili do Drážďan na vánoční trhy. Dostala jsem tip na výlet od Ilonky Pižlíka na jejím blogu, velmi mne naladila, a také od Milušky, která na svůj blog umístila i fotečky z Drážďanských trhů ve dvou článcích. A tak jsem se do Drážďan s rodinou po mnoha letech vypravila. Jeli jsme ve skupině s mým mužem, mladším synem a mou maminkou. Nelitujeme. Díky tomu, že jsme byli všichni jako v Jiříkově vidění, udělali jsme mnoho fotek a chci se o ně a dojmy z města podělit. Bude z toho celkem 11 takových malých reportáží, tak se můžete na ně už teď těšit! :-)

Dnes se podíváme na Drážďanské hlavní nádraží. Tak tímto vláčkem jsme přijeli z Ústí nad Labem. Za hodinku a pět minutek jste na místě.

Toto byl první pohled do nádražní haly po vystoupení z vlaku. Vlak byl plný Čechů, to se dalo čekat. :-)


Nádraží má zajímavou kovovou klenbu, tu si pamatuji ještě z dob v dětství, kdy jsem sem jezdívala častěji.

Pohled o patro níže. Všude hromady lidí, kteří se vykutáleli nejspíš z našeho vlaku.

A tady je pohled na klenbu zespoda, prostě mne hodně zaujala. Pěkná, že? Tady už lidi poodešli, 
valí se směrem na vánoční trhy.

Tato maketa nádraží a kolejiště ve městě je ve spodní hale, je možno si naklikat a nejspíš uvést do pohybu. Tolik pozornosti jsem tomu nevěnovala, ale pro děti, ale i dospělé je to hezké.

Tak, a jsme konečně venku. Dali jsme si znamení, že bychom se zde sešli v případě našeho 
rozchodu na skupinky.

Nádražní budova je dosti veliká a má několik vchodů. Pohled vlevo...

A pohled vpravo...

A tady už jdeme za davem, tedy spíše s davem. Ztratit se nemůžeme, ani by to nešlo. 
Dokonce jsme byli vybaveni tablety s GPS, kdyby náhodou jsme se někam zamotali 
a netrefili zpět k vlaku. No k újmě nedošlo.

Pokračování zítra, povedu vás na hlavní třídu, a to na Pražskou ulici. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).