ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pondělí 4. března 2013

Trdelníky


Kolegyně v práci mne nalákala na trdelníky. Prý má nový recept,
a že je to moc dobré. Zkusila jsem. Podívejte se na výsledek.

Tady je recept:

těsto - 500g polohr. mouky, 80g másla, 2 vejce, 3 lžíce m. cukru,
250 ml mléka, 1 droždí, špet. soli

posypka - olej, skořicový cukr, vanilkový cukr.

Do mísy dáme mouku, rozpuštěné máslo, cukr, vejce, sůl a kvásek - vypracujeme těsto,
necháme kynout. Nakynulé rozdělíme na bochníky, které vyválíme na 0, 5 cm vysoké
pláty, které rozkrájíme na 2 cm široké proužky. Ty namotáváme na olejem potřené
trubičky. Namotaný trdelník potřeme olejem a obalíme v posypce. Dáme péct
do vyhřáté trouby na 150 - 160 stupnů do zlatova 10 - 15 min. Po upečení stáhneme
z trubičky a znovu obalíme v posypce a necháme vychladnout.


Tady vidíte celkové množství. Mně se jich z této várky podařilo udělat 28
(jeden je snědený, nevydrželi jsme do focení). Já jsem dala těsto dělat
do pekárny, abych se s ním nemusela patlat. Tak hezky pečte,
nejlepší jsou ještě teplé.

Kdo je mlsný jako já, udělá si dovnitř klasickou náplň z bílků a cukru.

Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).