ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 31. března 2013

Salát z řapíkatého celeru dle JaAquarius


Už nějakou dobu mne lákal salát z řapíkatého celeru od Katky JaAquaarius.
Konečně včera jsem ho zkusila a musím moc pochválit! Jeho netradiční chuť
je ojedinělá, s rozinkami a jablíčkem chutná velmi dobře!

Původní recept Katky byl tento:

Řapíkatý celer, jablko a rozinky jsem najemno pokrájela, přidala podrcené
vlašské ořechy, spojila lžící majolky a asi třemi lžícemi kysané smetany,
osolila, opepřila a okyselila citrónovou šťávou. Nechala rozležet v
ledničce a čím uleželejší, tím lahodnější.
Celerová bulva je mnohem aromatičtější, což mě překvapilo, ale řapíky jsou
jemné, křehké, křupavé. Rozinky tomu všemu dávají sladkost. Je to fakt
výborné.

Salát jsem udělala přesně podle receptu, podložila ho listy čínského zelí.
Raději bych dala listy hlávkového salátu, aby vynikla barva, ale neměla
jsem doma, snad příště. Kolem salátu jsem tradičně dozdobila čtvrtkami
natvrdo vařených vajec a měsíčky nakrájených rajčat pro barevnost.
Doprostřed jsem naházela nasekané lískové oříšky (vlašské jsem neměla) a
také to s nimi bylo dobré. Doporučuji podávat s pečivem dle vlastního
výběru nebo podle toho, co máte zrovna doma. :-)

Katko, moc Ti děkuji!

Salát moc chutnal všem a budu ho ráda rodině opakovat!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).