ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 24. března 2013

Drožďová pomazánka


Po dlouhé době jsem udělala milovanou drožďovou pomazánku.
Někdo ji nemusí, někdo ji miluje. U nás má doma úspěch a zapráší se po ní,
ještě než stačí vystydnout.

Tady je můj recept:

Potřebujeme:

125g máslo, 1 cibule, 2 kostky droždí,
2 lžíce strouhanky, mléko, 2 vejce, sůl, pepř

Pracovní postup:

Na másle orestovat cibuli, přidat droždí, nechat rozpustit
a "vysmrádnout", zahustit strouhankou, zředit mlékem
a poté přidat vejce, sůl a pepř.

Mažeme na pečivo, nám nejvíce chutná na chlebě
ozdobeném čerstvou zeleninou, kterou máme právě doma.

Dříve jsem dělala bez strouhanky a mléka, ale tento recept
také není špatný a pomazánky je pak o trochu více.

Dobrou chuť!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).