ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pátek 22. března 2013

Pošli to dál



Děj amerického snímku se odvíjí od neobvyklé situace. Novinář Chris Chandler přijde
při policejní akci o své auto. Vzápětí mu zcela neznámý muž věnuje svého jaguára a
nic za to nechce. Tato zdánlivě nepochopitelná akce však má svůj začátek před čtyřmi
měsíci. Tehdy malý Trevor nastoupil po prázdninách do sedmé třídy. Nový učitel,
poznamenaný popáleninami na tváři, zadá žákům zvláštní úkol. Mají vymyslet způsob, jak
změnit svět kolem sebe. Po dlouhém vymýšlení Trevor najde takový, který by mohl
skutečně fungovat. Začne hned sám u sebe, když přivede k sobě domů bezdomovce
Jerryho. Najde si ještě další "své" dva lidi, kterým chce pomoci. Místo díků by mohli
poslat pomoc dál. Jenomže výsledky pokusu o nápravu okolí Trevora zklamou a ani se
mu nepodaří dát dohromady osamělou matku se svým učitelem. Zdá se, že svět nemůže
nikdy být lepší a takový, jaký by si přál. V komorním psychologickém snímku s výrazným
morálním akcentem zazáří tři herecké osobnosti - Kevin Spacey, Helen Huntová a dětská
herecká hvězda Haley Joel Osment, známý především ze snímku Šestý smysl.

(oficiální text distributora)

Tento film se mi líbil hlavně svou dobrou myšlenkou. Zkusme uvěřit v lidskou dobrotu.
Pro mne byl film velmi lidský, dostal mne. Budu ráda, když zhlédnete a napíšete mi, zda
na vás zapůsobil stejně jako na mne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).