ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pondělí 11. března 2013

Fenyklový salát


Včera jsem dělala k večeři, moc jsme si pochutnali, podělím se s vámi:

Na 4 porce potřebujete:

1 fenykl
svazek ředkviček i s natí
pro barvu jedna žlutá paprika
sůl, pepř (já tentokrát ani nedala)
majonéza (množství dle chuti)

Dále:

listy ledového salátu
4 vejce uvařená natvrdo
bagety jako přílohu (počet nechám na vás, mně stačila jedna,
ale pro muže jsem udělala dvě, tedy 4 půlky)
na bagety olivový olej a koření

Postup:
Fenykl, ředkvičky a papriku nekrájíme na malé kousky. Z ředkviček
použijeme i tu zelenou část, akorát si ji očistíme od těch ošklivějších
lístků. Z fenyklu naopak použijeme jen tu bílou část. Smícháme
společně s majonézou, případně solí a pepřem.

Salát vyskládáme do hlubokého talíře na listy ledového salátu.
Obložíme patkami ředkviček a 1 vařeným vajíčkem rozkrájeným na čtvrtky.

Příloha - v troubě zapečené rozpůlené bagetky potřené olivovým olejem a
kořenící směsí dle chuti (paprika mletá, koření do polévky)

Dobrou chuť!


Toto je fenykl, obrázek jsem našla na Google.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).