ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


středa 13. srpna 2014

Rajská polévka


Dnes jsem vařila rajsou polévku, byla moc dobrá, pozvala jsem na ni i maminku a staršího syna s přítelkyní. Všichni si přidali. Není divu, byla opravdu moc dobrá. Tuhle jsem dělala z rajčat a ne z protlaku, takže byla i plná vitamínů Usmívající se.
Vkládám recept pro ty, které jsem navnadila a chtějí vyzkoušet:

Potřebujete:

Na polévku: rajský protlak 2x, 3pl hladké mouky, 6pl oleje, 6 bobkových listů, 1,2l vody, cukr, sůl
Na strouhání: 8 pl polohrubé mouky a 2 vejce
Postup přípravy:
Z mouky a oleje uděláme světlou jíšku, zalijeme vlažnou vodou - lépe se to rozšlehá, přidáme bobkové listy a 15minut vaříme, pak přidáme protlak, podle chuti osolíme a přisladíme. Na strouhání smícháme v hrnku polohrubou mouku s vejci a přes struhadlo pouštíme do polévky. Vaříme asi 8 minut.
Pokud děláte z čerstvých rajčat, vezmete asi 10 rajských, omyjete, nakrájíte, povaříte asi 15 min, prolisujete přes cedník....a dále pokračujete v polévce jako s použitím protlaku. Je to časově náročnější, ale jistě zdravější Usmívající se.

Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).