ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 23. srpna 2014

Drážďany 14 - Vodní živel, kam se podíváš

Už kolikrát jsem tu psala, že vodu mám ráda v jakékoliv podobě. I tady v Drážďanech mne potěšili, všude jsou vodní nádržky s vodotrysky. Radost pohledět.


Tento je hned kousek od vlakového nádraží na Pražské ulici.


A tady vidíte zblízka tu parádu! Foukal větřík, tak voda stříkala i ven z bazénku a kdo včas neuhnul, byl orosen.


Další vodotrysky, úhledně v řadě. Všude kolem lavičky, pěkně se na to dívá a relaxuje.


Malá Niagara. :-)


Tato kašna se nachází poblíž nábřeží Labe.


Další voda a kolem historické budovy.


Tato kašna už je na druhé straně Labe, kde začíná Nové město.


Není ta rybka kouzelná?!

Je tady okrasných bazénků s vodotrysky nespočet. Na každém kroku. To se mi moc líbí. Jistě dělá dobrou atmosféru ve městě. myslím tím nejen fyzickou, ale i psychickou. My jsme se tam cítili moc dobře a uvolněně. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).