ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 30. srpna 2014

Drážďany 21 - ... A jiné zajímavosti

Dnes tu máme poslední zastavení v Drážďanech. Jsou zde střípky toho, co se mi už jinam nevešlo a byla by škoda vám neukázat.

Vykopávky ve městě.

Ozdoba domu. Krásní andílkové, tam se musí bydlet jako v nebi!

Hodiny. Jsem na ně ulítlá, tak to tak berte.

Další hodiny. Ty už byly výše a jsou trošku staršího data.

Dělo, které jste viděli včera s relaxujícím chlapcem.

Nějaká koule s kameny na nábřeží Labe. Nerozumím tomu umění, kdo rozumí, vysvětlí.


Schody do pekla. Nejspíš. Jimi jsem uzavřela desetidílné povídání o Drážďanech. Snad jste trpělivě přežili, já vám děkuji za pozornost. Až zase něco zajímavého objevím, určitě se s vámi o dojmy podělím. Pěkný den! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).