ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


čtvrtek 30. ledna 2014

Jsem vděčný


> za partnera, který noc co noc pokrčí přikrývky, protože není venku s někým  jiným
 > za daně, které musím platit, protože to znamená, že mám stálé zaměstnaní
 > za nepořádek, který musím uklízet po oslavě, protože to znamená, že jsem obklopený přáteli
 > za šaty, které jsou mi trochu těsné, protože to znamená, že mám dostatek jídla
 > za trávník, který je třeba kosit, okna, která je třeba umývat a okapy, které je třeba opravovat, protože to  
znamená, že bydlím ve svém domě
 > za všecky stížnosti, které poslouchám na vládu, protože to znamená, že máme svobodu projevu
 > za volné parkovací místo, které je až na konci  parkoviště, protože to znamená, že mohu chodit a že jsem 
obdařený i dopravními prostředky
 > za vysoký účet, který platím po večeři s blízkými, protože to znamená, že jsem štědrý
 > za kopu prádla na žehlení, protože to znamená, že mám co nosit
 > za únavu a bolavé svaly na konci dne, protože to znamená, že jsem byl schopný těžce pracovat
 > za otravný budík, který musím ráno vypnout, protože to znamená, že jsem ještě naživu
 
A ještě něco ...
 
Říká se, že člověk potřebuje jen 

1 minutu na to, aby zjistil, že se mu nějaká osoba líbí, 1 hodinu, aby ji správně odhadl,
1 den, aby ji začal mít rád či milovat, ale potřebuje celý život, aby na ni zase zapomněl. 
Přátelství je v životě člověka velmi důležité!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).