ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 26. ledna 2014

Moudrosti života - k pousmání

Dámy, když muž řekne, že něco opraví, tak
to taky udělá. Není potřeba mu to
každých 6 měsíců připomínat.

Děti na táboře: "Nemám nic proti stezkám
odvahy, ale jít mimo dosah wifiny,
je už trochu moc..."

S manželkou si často vyměňujeme názory. Já
přicházím se svým a odcházím s jejím.

Otázka pro nablblé ochranné autorské
mafie. Když pták letí a zpívá, je to
interpret, nebo hudební nosič?

Když žena říká "Cože?", tak není hluchá.
Je jen milá a dává ti šanci říct
svůj názor lépe, jinak, opačně...

"Přišlo mi upozornění, že jsem jako jeden
z posledních zaměstnanců nevyplnil
anonymní dotazník."

Víte, na čem dobře drží kočičí chlupy? Na všem.

Co musí udělat muž? Zasadit strom,
postavit dům azplodit syna. Co musí
udělat žena? Zalévat strom, uklízet dům a
starat se o ty dva pitomce.

Policie zatkla podvodníka prodávajícího
pilulky pro věčné mládí. Jde o
recidivistu, který byl za to již trestán v
letech 1721, 1845 a 1926.

Umím karate a aikido. A taky spoustu
jiných japonských slov.

Dostal jsem nějaký prášky na tu moji
paranoidní schizofrenii,ale nežeru to.
Myslím, že ten doktor po mně jde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).