ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


středa 15. ledna 2014

Diplom od Milušky

Miluška ráda dává fotohádanky. Tentokrát zvolila obrázek ohňostroje. Byla to docela těžká hádanka, přesto mi má intuice řekla, jaká asi bude odpověď. A odpověď byla správná. A Miluška vyrobila krásný diplomek. Tady je:


Miluško, ještě jednou Ti děkuji!

A tady je obrázek ohňostroje, jak jsem ho viděla letos já:


A takhle mi vykvetl první kvítek vánočního kaktusu, vypěstovaného ze tří lístků:


Potěšil mne, snad potěší i vás.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).