ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pondělí 2. července 2012

Minimalismus v negativních myšlenkách

Na tom pracuji, snad se mi daří, vždyť na světě je přeci krásně.
Daří se mi samozřejmě vždy, když jsem zdravá, když jsou zdraví ostatní členové mé nejbližší rodiny. Daří se mi, když nejsem unavená a nemám starosti. Je třeba na každé nové zprávě a události v mém životě vidět to pozitivní. Vždyť tyto rány osudu jsou moje cesta. Nevyšlapaná cesta životem, která mi pomáhá dostat se ve svém vývoji dál. Kdyby všechno bylo stále perfektní, nikdo by se o nic nesnažil, o nic neusiloval, a vývoj lidstva by se nehýbal. Proto nejen pozitivní události, ale hlavně ty negativní nám pomáhají růst. Vzpomeňte si sami na sebe, když jste měli nějaký problém a mysleli jste, že je "konec", že už nemůžete dál... Z časově vzdálenějšího pohledu sami vidíte, že tyto události zapadají do sebe a bez těch špatných by nebyly dobré. Pro mně nějaký problém, i třeba maličkost v životě, je pro mne výzvou, že se stane něco dobrého. A to tak je.
... (rozepsáno, pokračování později)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).