ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pondělí 2. července 2012

Minimalismus v mém počítači

Toto mám v plánu, ale zatím se mi moc nedaří. Sice pomalu každý večer se vrhám do Dokumentů svého počítače, abych něco vyhodila, ale jde to opravdu pomalu. Vyřazuji recepty, které mám každý třeba desetkrát, ale v jiné verzi, nebo ty, o nichž si časem myslím, že je nikdy dělat nebudu a že jsou časově náročné. Naopak ve stejné večery přidávám do mého počítače "nové lepší" recepty, které mne zaujaly a které bych chtěla opravdu zkusit. Tím pádem nula od nuly pojde a vyřadí se jen pár kilobajtů :-(. Zatím v této oblasti je to jen vytváření nových souborů a vyhazování starých nepotřebných. Nejsou tady tedy výsledky takové markantní, jaké bych si představovala. Budu se ještě muset v této computerové oblasti hodně učit :-)
... (rozepsáno, pokračování později)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).