ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pondělí 2. července 2012

Minimalismus v mé hlavě

Na tom taky plánuji pracovat, ale ještě stále nezvládám. Stále mám plnou hlavu nesmyslných myšlenek o minulosti, budoucnosti. Přitom se vlastně žije jen dnešek, vlastně jen nynější minuta. Už to, co jsem teď napsala, je minulostí. Tak proč o tom tolik debatovat. Hlavu mám zamořenou zbytečným smetím, které mi neustále ucpává tok užitečnějších myšlenek. Jde vlastně o to rozlišit, co je užitečná myšlenka a co je myšlenka zbytečná. Chaos, chaos, chaos... (rozepsáno, pokračování později)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).