ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 26. dubna 2014

Podivuhodný případ Benjamina Buttona


Film vycházející z povídky F. Scotta Fitzgeralda vypráví o sympatickém padesátníkovi Benjaminu Buttonovi, který je se svým životem spokojený a navíc se nedávno zamiloval do třicátnice Daisy. Hlavní hrdina však místo stárnutí začíná mládnout, což se mu nejdřív líbí, ale postupem času obrátí. Protože prožívat svůj život v opačném směru a mládnout vedle své pozvolna stárnoucí lásky, to není úplně normální. (oficiální text distributora)

Film mne zaujal nevšední myšlenkou - život zažít pozpátku. Pro mne dávám za jedna - podobný jsem zatím neviděla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).