ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


úterý 22. dubna 2014

Pití vody

Věděla jsem, že je třeba pít hodně vody, ale nevěděla jsem, že důležité je i načasování pití. Pití vody ve správném čase maximalizuje funkčnost lidského těla.

2 poháry vody hned po probuzení podporuje funkci vnitřních orgánů
1 pohár vody 30 minut před jídlem prospívá trávení
1 pohár vody před koupelí snižuje krevní tlak
1 pohár vody před spaním předchází krvácení do mozku a ve spánku často se
vyskytujícímu srdečnímu záchvatu.

Přišlo mi meilem, připadá mi zajímavé a užitečné.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).