ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 2. listopadu 2013

Zuby vypovídají o vašem vnitřním zdraví

Zuby jsou takzvanými vnitřními receptory jednotlivých orgánů. 

Jedničky a dvojky... patří k ledvinám a močovému měchýři. Když se nám začnou ve stáří viklat, svědčí to o tom, že ledviny nebo močový měchýř nefungují jako zamlada.
Trojky, zvané špičáky, jsou nejagresivnějšími zuby, mají vazbu na játra a žlučník.
Čtyřky až sedmičky jsou stoličky - jsou spojené s tlustým střevem, plícemi, slinivkou a slezinou. Jsou to zuby, které se nám kazí nejčastěji. Je to vlastně obrázkem toho, jak moc máme náš organismus "zaneřáděný".
Čím je to v břiše horší, tím víc se nám zuby kazí.
Osmičky patří k tenkému střevu, srdci a celému hormonálnímu systému.

Paní Hana Smetková radila fintu, jak utlumit bolest při vrtání zubů. Jestli máte zubaře před sebou, vyzkoušejte.
Akupresurní bod leží mezi záprstními kůstkami palce a ukazováčku, nezáleží na tom, kterou ruku použijete. Mačkáním až ke kůstce ovlivníte celou oblast hlavy, včetně bolestivosti zubů.
A další její rada - kdy k zubaři jít. Tady zase použijte lunární kalendář. Když měsíc couvá, vše v přírodě se stahuje. Je to tedy ideální doba na trhání zubu. Rána bude méně krvácet a rychleji se zahojí. Stejné pravidlo platí i pro operace všeobecně.

Tak co, kouknete se sobě na zoubek?

Tak já osobně jsem k zubařce objednaná na březen. U nás má zubařka tolik pacientů, že když se objednám v říjnu, vyjde na mne řada až v březnu. Tak moc řešit couvající měsíc nemohu. Když se telefonicky objednávám, nedržím v ruce lunární kalendář, který mám navíc jen v počítači. No ale myšlenka je to skvělá a třeba zrovna budu mít štěstí, že se má zubařka do couvajícího měsíce zrovna trefila!

Samozřejmě akutní problémy se zuby bere zubařka hned nebo alespoň dříve, zatím jsem naštěstí neměla čest to řešit.

A jak to máte vy? Taky se objednáváte tak dlouho napřed? Taky má vaše zubařka tolik pacientů?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).