ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 16. listopadu 2013

Mám dost třetího tisíciletí



Dostala jsem mailem, podělím se:

MÁM DOST TŘETÍHO TISÍCÍLETÍ PROTOŽE:

1. Se pokouším zadat své heslo i na mikrovlnou troubu.
2. Ptám se svých kolegů vedle u stolu e-mailem, zda mají chuť jít na pivo a oni odpoví e-mailem"O.K. Dej mi ještě pět minut".
3. Mám 15 různých telefonních čísel, abych se dovolala své tříčlenné rodině.
4. Denně v práci hovořím s lidmi z jiného kontinentu , ale ještě jsem si letos nepopovídala se svým sousedem.
5. Koupím si nový počítač a za týden je zastaralý.
6. Důvod proč ztrácím kontakt se svými přáteli je , že ovládám jejich e-mail adresy .
7. Již neznám tarif za poštovní známku.
8. Většinu vtipů, kterou znám, jsem četla v e-mailech.
9. Uvádím jméno firmy, když jsem večer doma a zvednu telefon.
10. Z domova se pokouším volat přes nulu.
11. Jdu do práce za tma a za tmy se vracím domů.
12. Mí rodiče o mě říkají " pracuje s počítačem".
13. Poznám své děti jen díky fotkám, které leží na mém pracovním stole.
14. Čtu si tento článek a neustále přikyvuji.
15. Právě přemýšlím, komu můžu tuto zprávu dále poslat.
16. Už nepřemýšlím, prostě jen zadám vaše adresy…

Zpátky na stromy…

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).