ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 24. listopadu 2013

Tři věci, které mi došly, zatímco mé letadlo padalo

Na internetu jsem našla zajímavý článek a s ním ještě zajímavější video. Chtěla bych se o ně s vámi podělit.

...Nedávno jsem na TEDu viděl skvělé video. Jmenuje se "Tři věci, které mi došly, zatímco mé letadlo padalo" a je od mladého muže jménem Ric Elias, jenž měl tu smůlu (nebo to štěstí?), že seděl v letadle US Airways, jež po těsně po startu vlétlo do hejna divokých hus a jeho posádka tak byla nucena nouzově a bez motorů přistát na řece Hudson v New Yorku. Všem na palubě bylo jasné, že šance na přežití je minimální a tak se Ricovi v hlavě spustil "poslední program", který čeká nás všechny, až budeme tak či onak opouštět tuhle nádhernou zelenou planetu...

(je to jen 5 minut, stojí za shlédnutí, s českými titulky)

Přemýšlím nad tím, že mnoho lidí život jen tak prolétnou a ani neví, že tu byli. Pořád se za něčím pachtí a život neodžijí, ale proletí. Škoda.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).