ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 25. listopadu 2012

Panna Cotta - smetanový desert

Honila mne mlsná, stále vidím v televizi i jinde, že tento dezert dělají. Omlouvám se, že není originální. Já jsem v Penny uviděla krabičku s Panna Cotta a chtěla jsem to zkusit. Řekla jsem si, že takto - polotovarově - to nemohu zkazit. Tak jsem zkusila a myslím, povedlo se:


Bylo to hotové raz dva, no aby ne. Potřebujete k tomu - mléko 250ml, smetanu na šlehání 250ml, krabičku z Penny (viz dole obrázek) - to je vše.


Tady je ta krabička z Penny. Stála 24:90 Kč. Uvnitř jsou dva sáčky s desertem a jeden sáček s jahodovým přelivem.
Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).