ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


úterý 27. listopadu 2012

Anýzové hvězdičky od Vlasty

Pořád hledám, co bych upekla, co ještě neznám, až jsem našla. Moc se mi líbily
anýzové hvězdičky, recept od Vlasty. Měla je krásně naaranžované
na překrásné vyšívané dečce.Tak jsem nelenila a zkusila minulý týden také.
Byly hotové raz dva a nádherně voněl po nich celý byt. Tady jsou:


Kdyby měl někdo zájem, tady je odkaz na Vlasty stránky se zmíněným receptem:


Na jednu dávku, která vystačí na tři plechy cukroví budete potřebovat:

200 g hladké mouky
120 g Hery nebo másla
120 g cukru
1 celé vejce
1 polévková lžíce nadrcených anýzových semínek

Ze všech surovin vypracujeme na vále těsto a
necháme v chladu hodinu odpočinout.
Potom těsto vyválíme na plát a vykrajujeme hvězdičky,
které pečeme na 160 stupňů do růžova (asi 12 minut).

Dobrou chuť! Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).