ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pátek 16. listopadu 2012

Kuře na zelí

V sobotu jsem udělala k obědu kuře na zelí s bramborovým knedlíkem. Nedalo to moc práce - mám ráda rychlá jednoduchá jídla - a úspěch rodiny byl podle mne zaručen.


Tady je recept:

6 ks kuřecích stehen
2 balení kysaného zelí
1/2 lžičky soli
1/2 lžičky kmínu
1 lžíce grilovacího koření
máslo
olej

Pekáček napřed vyložím pečícím papírem. Nemám pak tolik práce s čistěním zapečeného pekáče. Do pekáčku dáme kysané zelí i s částí nálevu. Tím nálevem to vlastně podlijeme. Na zelí dáme okořeněná kuřecí stehna. Ta poklademe plátky másla a pokropíme olejem (množství každý dle vlastní chuti či diety). Zakryté pečeme asi 1 hodinu. Pak jen necháme dopéct, aby se vypekla kůže na kuřeti.
Nejraději jíme s bramborovým knedlíkem, ale může se vlastně s čímkoliv. Fantazii a chutím se meze nekladou.

Dobrou chuť! Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).