ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


čtvrtek 22. listopadu 2012

Celerová pomazánka

K večeři jsem udělala rodině celerovou pomazánku. Původně jsem chtěla udělat celerový salát tady od Katky (JaAquarius), ale doma jsem zrovna neměla ledový ani jiný salát, na který jsem celerový salát chtěla "posadit". Takže jsem udělala tuto pomazánku. Brzy se po ní zaprášilo!


Tady je recept:

Suroviny:
syrový celer, vařená vejce, zavařené okurky, tvrdý sýr, tatarka
(množství podle vaší chuti)

Postup:

Celer nastrouháme na jemno, přidáme uvařená vejce, která také nastrouháme na jemno nebo nakrájíme na kostičky, Dále přidáme okurky nakrájené na kostičky a tvrdý sýr nastrouháme na jemné nudličky a promícháme s tatarkou. Podle chuti můžeme přisolit.

Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).