ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pondělí 26. listopadu 2012

Jedenáctka

Jedenátku, co letí přes blogy, jsem dostala celkem třikrát. Děkuji za vyvolení! Odpovím na otázky tedy všem třem.

První odpovědi jsou na otázky od Milušky:

1.- Kolik času ti zabere blogování?
Zabere mi víc času, než bych si přála. Jsem tu krátce, tak se často stane, 
že se někde zaseknu. :-)
 
2.- Jakou knihu jsi četla naposledy?
Naposledny jsem četla knihu od Zdeňky Jordánové Tvoje dítě jako šance pro tebe. 
Brzy tady o ní napíšu na mém blogu.
 
3.- Co ráda pečeš na neděli ke kávičce?
Poslední dobou ráda peču Harlekýna či jiné šlehačkové zákusky, i když 
ráda střídám a zkouším pořád nějaké nové.
 
4.- Na koho nejraději vzpomínáš ze školních let?
Mám jednu kamarádku, s kterou jsme dělali různé lotroviny.
 
5.- Jaké jídlo nemusíš jíst?
Nerada jím tlusté maso, houby a dršťkovou polévku.
 
6.- Které květiny nejraději pěstuješ?
Nejsem zahradnice. Nejraději pěstuji ty, které rostou samy, například 
africké fialky. :-)

7.-Máš ráda své povolání nebo zda jsi ve věku když nemusíš do práce,co máš 
nejraději?
Své povolání mám ráda, ale někdy mi vadí stresové situace v ní.
 
8.- Co tě nejvíce zaujalo na některém blogu?
Nejvíce mne zaujaly ruční práce všeho druhu našich blogařek.
 
9.- Jak trávíš nejraději svůj volný čas v zimě?
V zimě je brzy tma, ráda odpočívám u knihy, u počítače, před vánoci 
peču cukroví. 
A taky moc ráda spím. :-)
 
10.- Který film v poslední době tě nejvíce zaujal?
Zaujal mne film Božské děti - píši o něm na mém blogu v rubrice 
Oblíbené filmy.
 
11.-S kým by ses chtěla opět setkat,kdyby jsi se po druhé narodila?
Ráda bych se setkala se všemi, s kterými jsem se setkala nyní. 
Myslím, že každý člověk je přínosem. i když si to mnozí nemyslí. 
 
Další odpovědi jsou na otázky od Katky:
 
1) Kouříte? Kolik denně?
Nikdy jsem nekouřila.
2) Pijete alkohol? Kolik týdně a co?
Skoro už nikdy. Bohužel mi to nějak přestalo chutnat.
3) Vyjdete dvě patra po schodech bez problémů?
Dvě patra vyjdu, ale při více patrech se už zadýchávám.
4) Myslíte, že zdražování cigaret může snížit počet kuřáků?
Nemyslím.
5) Kde bydlíte - ve městě nebo na vesnici? A vyměnili byste svoje bydliště za vesnici - město?
Bydlím ve městě do 100 000 obyvatel a neměnila bych.

6) Jste vdaná - ženatý a udělali byste to znovu?
Byla jsem vdaná, nyní žiji 10 let s přítelem a zatím to neplánuji měnit.
7) Myslíte, že singles by měli platit vyšší daně?
Nemyslím.
8) Myslíte, že o vánočních svátcích by měly být obchody otevřené tak, jak je to v supermarketech?
Nemyslím. Myslím, že i prodavačky jsou ženy, které mají doma rodiny a taky by si přály být s nimi.
9) Obklopujete se rádi starožitnostmi? Pořizujete si takové doplňky do bytu?
Neobklopuji, nepořizuji.
10) Jaký názor máte na několika generační bydlení? Čili bydlíte s rodinou svých dětí a jak to hodnotíte?
Dřív to byla tradice, dnes už není. Asi to dnes nedělá dobrotu.
11) Jak naložíte na "stará kolena" se svým majetkem? Užijete si ho až do konce
nebo budete hledět, aby dětem co nejvíc zbylo?
Žiju skromně a skromně budu žít i nadále. Co po mně zbyde, to zbyde.
 
Poslední odpovědi jsou na otázky od Janičky:
 
1)Kolika jazyky se domluvíš?
No česky, slovensky, kdysi jsem uměla dobře rusky a německy, anglicky jen velmi pasivně.

2)Kolik času denně strávíš u PC?
Dá se říce, že více, než bych chtěla. prakticky je to tak, že po práci přijdu domů
a zapnu PC, sem tam něco napíšu, odbíhám.

3)Jaký je tvůj názor na třídění odpadu?
Odpad třídíme celá rodina do třídících popelnic. Myslím, že by se dalo třídit i jiné materiály.

4)Které domácí práce nesnášíš?
Nemusím žehlit a mýt okna. Ale někdo to dělat musí, že?!

5)Dáš přednost kaktusu nebo růži?
Každý má své přednosti. :-)

6)Šla bys raději do kina nebo do divadla a na co?
Kdysi jsem chodila tam i tam, dnes velmi sporadicky. Raději asi to kino.

7)Kdy kupuješ vánoční dárky?
Každým rokem se snažím dříve a dříve, teď už budu mít skoro všechny nakoupené.
Mám ráda klid.

8)Kdy začneš péct cukroví?
Už jsem začala, mám dva druhy. :-)

9)Jela bys na dovolenou do kempu pod stan?
Kdysi sem jezdívala, dnes dávám přednost většímu komfortu.

10)Jaký je tvůj největší koníček?
Asi práce na počítači a četba knížek.

11)Co si vybereš-pivo,víno nebo tvrdý alkohol?
Nyní už skoro nic, dnes vyjímečně když musím, pivo, a to jen na chuť.
 
Uf, tak jsem odpověděla na všechny. Snad se nebudou blogařky zlobit, když 
nesplním celý úkol, ale jen odpovím na třikrát jedenáct otázek. Myslím, že už 
každá z vás, co to tu u mne čte, dostala podobný dotazník alespoň jednou. 
Děkuji za pochopení.  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).