ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


čtvrtek 30. května 2013

Metro



Katastrofický / Thriller
Rusko, 2013, 132 min

Katastrofický film sa odohráva v útrobách moskovského metra. Systém podzemnej dráhy je na pokraji kolapsu kvôli úniku vody z rieky Moskva. Voda zapĺňa čoraz viac tunelov a po krátkom čase spôsobuje globálne ohrozenie. Keďže tunely sa nachádzajú pod skoro celým mestom, v prípade, že ich nápor vody zavalí, hrozí masívny zosuv pôdy a zrútenie budov, ktoré stoja na povrchu.

(oficiální text distributora)


Ruský film, ač měl 132 min, jsem zkoukla jedním dechem. Nabídl mi ho syn s tím, že prý pro mne asi nebude. Běžně už nemusím thrillery, nějak jsem z nich vyrostla. Ale tento mne oslovil a i po pár dnech od shlédnutí na něj myslím. Napínavý děj, možný reálný katastrofický obsah, romantická zápletka. Takže film nejen se strhujícím dějem, ale měl i něco do sebe, proč stálo za to na něj koukat.

Budu ráda, když sem napíše komentář někdo, kdo film už viděl, zda má stejné dojmy. A kdo neviděl, tomu doporučuji!
Prosím nespleťte si tento film s filmem stejného názvu z roku 2004 vyrobený ve Velké Británii a Německu, ten jsem neviděla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).