ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


středa 29. května 2013

Dívka s cizí tváří

Řeháčková Věra

Sebevědomá Veronika cestuje s taneční skupinou do Ameriky. V Portoriku přijímá česká parta pozvání na plavbu výletní lodí. Na parníku dochází k explozi. Celá posádka je nezvěstná. Mladý rybář objevuje na moři střechu kajuty, v ní dívku se znetvořeným obličejem. Mike za neznámou dochází denně do nemocnice. Dívka se pozvolna uzdravuje. Plastický chirurg jí vytvořil nový obličej podle vlastní fantazie. Olivia, jak Mike dívce říká, si nic nepamatuje.

Útlá knížečka o 164 stranách. Autorku Věru Řeháčkovou mám ráda, přečetla jsem od ní už dost knih. Píše knížky pro ženy i pro dívky. Tuto knížku jsem přečetla jedním dechem. Poutavé vyprávění dívky s nelehkým osudem. Zaujaly mne dobře zachycené pocity hlavní hrdinky i lidí kolem ní. Doporučuji. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).