ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


čtvrtek 31. ledna 2013

Vodopád Vaňov u Ústí nad Labem

Sem jsem jezdila ráda v dětství, asi tak jednou ročně. S rodiči. Později s kamarádkami v době dospívání a ještě později na rande. Jak léta plynula, už jsem se sem moc nedostala, naposled asi se svými malými dětmi v roce 1995. Krásné prostředí, dá se tu načerpat hodně energie. Jak už jsem dříve psala, živel vodu miluji.


Video není mé, našla jsem ho na You Tube, jen jsem si připomněla, kde jsem ráda pobývala.

Pro velký zájem o vodopád přidávám ještě jeden odkaz,
kde se o tomto vodopádu dozvíte více:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).