ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 27. ledna 2013

Čaj ze zázvoru, citrónu a medu

Nechala jsem se inspirovat u několika blogařek i jinde na netu, naposledy u Milušky.
Už dlouho mne čaj lákal. Nyní na mne cosi leze, nějaké nachlazení, tak jsem zkusila
tento čajík vyrobit. Je to velice jednoduché, no podívejte:


POTŘEBNÉ PŘÍSADY

Zázvor, citróny a med

POSTUP PŘÍPRAVY

Začneme omytým citrónem nakrájeným na kolečka a ty třeba ještě na čtvrtky,
pokračujeme oloupaným zázvorem nakrájeným na kolečka a nakonec zalijeme medem.
Takto vrstvy střídáme až je sklenice plná. Zašroubujeme
a necháme v lednici uležet 3 dny.

Do hrnku dáme kávovou lžičku dětem,
polévkovou dospělým a zalijeme horkou vodou.
(Voda nesmí být vařící, aby nezničila vitamíny a enzymy.)

Skladovat v ledničce můžeme 2 - 3 měsíce.
Uleví od kašle, případně posílí v chřipkovém období.

Dříve jsem dělala čaj zázvorový, s citrónem a medem. Nejprve jsem si
zázvor nastrouhala, zalila horkou vodou, přidala kolečko citrónu a pak med.
Trvalo to dlouho, zmazala jsem více nádobí a zůstával mi v lednici načatý citrón.
Takhle popadnu hrnek, vložím do něj třeba dvě lžičky tohoto čaje,
zaliju horkou vodou a je hotovo.

Zkuste a uvidíte, je to raz dva!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).