ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


úterý 15. ledna 2013

Větrníky


V neděli jsme měli doma oslavu narozenin, proto jsme se snažili vykouzlit něco dobrého na zub pro naše hosty. Chtěla jsem zkusit větrníky. Už jsem někdy zkoušela věnečky, ty se povedly dobře. Četla jsem někde v receptu, že za dvě hodinky je vše hotovo. V domnění, že jsem docela rychlá, jsem si myslela, že to budu mít tak do jedné a třičtvrtě hodinky hotovo. No, nestalo se, plácali jsme se v tom s přítelem několik hodin. Tady vidíte výsledek:


Tady jsou právě vytvořené, večer před - čerstvě potřené polevou. Ještě je mokrá, proto se blýská.


No a tady druhý den, poleva už zaschla. :-)

Sice bych sem mohla napsat recept, ale mohu říci, že na netu je jich hodně, dělala jsem je kombinací několika receptů. Dalo nám to dost práce - odpalované těsto, uvnitř pudinkový krém, karamelová šlehačka, navrch poleva. Když jsme je dělali, říkali jsme si, že už nikdy. Práce jako na hradě! Ještě, že mám takového ochotného a milého pomocníka!

Na větrníkách by se daly vychytat chybičky, ale celkově mohu říci, že výsledek stál za to. I hosté pochválili a ani nevěřili, že jsou domácí, že prý byly moc povedené, jako kupované. Tím nás potěšili a MOŽNÁ je ještě někdy uděláme. Jistě nám to půjde rychleji! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).