ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


středa 31. října 2012

Muž, který sázel stromy

Krátký, nesmírně poetický a netradičním způsobem animovaný příběh. Podle stejnojmenné novely jen stěží zařaditelného francouzského spisovatele Jeana Giona, vypráví příběh poustevníka, který celý svůj život v naprosté skromnosti a oddanosti zasvětil krásnému cíli. "Náčrtkovou animací" vizuálně překrásně zpracovaná meditace o síle lidského ducha a kráse tvůrčího potenciálu je nesmírně humanistickou, pacifistickou a panteistickou výpovědí autora o tom, jak vytrvalé úsilí a píle, byť i jednotlivce, dovede neuvěřitelné věci a pozitivně ovlivnit životní prostředí i život celé společnosti.


Můj názor:
Toto video jsem viděla již dříve. Něco mi ho dnes připomenulo. Je škoda se o něj s vámi nepodělit. Je to krásný nevšední příběh, k zamyšlení, lidský, moudrý. Ke shlédnutí potřebujete 30 minutek....Pohodlně se usaďte a nechte se unášet pozoruhodným příběhem. Namluveno česky. Vřele doporučuji!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).