ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


středa 24. října 2012

Domácí tortily

Dělala jsem k večeři tortily. Udělala jsem jich nějak moc, tedy když se naplnily, dost sytily. Tady na obrázku je jedna rozkrojená na dvě části:
Tady jsou ještě nerozpečené, strouhaný sýr navrch ještě není rozpečenýUsmívající se
No a hotovo - zepředu vykukuje kousek kuřecího masa, červená fazole a ledový salátUsmívající se

Ještě přidám receptík:
Tortila , do něj - ledový salát, na něj předem připravená směs (na oleji osmahnout cibulku nebo pórek, přidat na kostky kuřecí prsa, osmahnout, okořenit, jak kdo rád - já zrovna dala grilovací a indické koření, přidat 3 tavené trojúhelníčky sýra, nechat roztopit, sejmout z pánve, přidat zeleninu nakrájenou na drobné kostičky - rajčata, okurku, papriku, přidat kysanou smetanu) zabalit, zasypat strouhaným sýrem, zapéci v mikrovlnné troubě. Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).