ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 25. prosince 2022

ZÁŘÍ 2022

V září všechno září...i toto autíčko na klíček...
... které bylo k vidění na dnu otevřených dveří u nás v Dopravním podniku.

A nejen autíčko, ale všechno možné, staré i nové tramvaje, sanitky, technické vozy...

... autobusy, nové i staré... do tohoto starého jsem si i sedla jako řidička...

... a moc mne to tam bavilo, asi jako by mi bylo 5 let, 

užívala jsem si to... i v jiných vozidlech, kde to šlo. :-)

Ještě k 1. září, začátku školního roku... napsala asi maminka přání svým dětem, 

aby bylo vidět z balkónů. Za mne dobrý nápad. :-)

Ještě v půlce září jsem plavala v naší vodní nádrži Benedikt. Byl teplejší podzim, 

tak jsem ho využívala k otužování. Asi se vyplatilo, doteď jsem nebyla nastydlá. 

Jo, ta postavička na mole uprostřed jezera jsem já. :-)


Taky se u nás slavilo, tak se musím podělit. 
Vím, že takové obrázky jsou u mne na blogu vítané.
Realita - už se bohužel snědly. :-)

10 komentářů:

  1. Lotty, príma fotky, bezva nápad z nápisem na chodníku, ale ty chlebíčky vedou, však si rozumíme🤩Pohodový zbytek svátků přeju🥰

    OdpovědětVymazat
  2. Lotty, do nového roku ti přeji vše nejlepší, hlavně zdraví a dobrou náladu.
    Do otužování nemám odvahu. Nemám ráda studenou vodu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tobě také přeji všechno nej, ať se Ti splní Tvá přání. 😊 Na plavání se zase těším, voda mne těší.

      Vymazat
  3. Libby, nápis tu byl prvně, ale dobrý, chlebíčky bych mohla denně! Na Silvestra opět budou, mňam! 😋😍

    OdpovědětVymazat
  4. Chlebíčky mám taky móóóc ráda.
    Ráda jsem si přečetla Tvůj nový článek☺
    Takže ať je rok 2023 lepší než ten minulý ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, chlebíčků jsme si užili i včera, jako asi každý člověk v tento den.
      Šťastný a příznivý rok 2023 Tobě i tvým blízkým. :-)

      Vymazat
  5. První autíčko je bombový. Krásný Nový rok přeji!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ronnie, autíčko bombový, taky si ho majitel pěkně hlídal a říkal mi - nesahat na klíček - já se s ním samozřejmě fotila a jako že točím klíčkem! 😁

      Vymazat
  6. Chlebíčky já můžu pořád, i po Silvestru :D, takže já je tady uvítám vždy :).
    Autíčko na klíček nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
  7. Janinko, opakuji se jako u Ronnie - autíčko bombový, taky si ho majitel pěkně hlídal a říkal mi - nesahat na klíček - já se s ním samozřejmě fotila a jako že točím klíčkem! 😁

    Vymazat

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).