ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 18. prosince 2022

SRPEN 2022

SRPEN - čas odpočinku nejen u vody...
... i my jsme si užívali, tentokrát na našem Mosteckém jezeru. Fotka jak od moře, že?

Zde je ještě jiný záběr od jezera, a to na náš hrad Hněvín, kde jsme byli naposled 
v červnu na venkovním večerním  divadelním představení Noc na Karlštejně.

Další kulturu v letních měsících jsme měli ve městě, na odpoledním hudebním představení.
Toto představení bylo v radničním parku města. Nyní v prosinci se na stejném místě 
nachází kluziště s ledem pro bruslaře. Bruslit ale já nechodím. :-)

Léto je ve znamení zavařování, ani já jsem se tomu nevyhnula. V zimě je člověk rád, 
že něco ve špajzce najde a nemusí to draho kupovat. Tady jsou okurky, dělala jsem 
i papriky, čalamády či jiné zeleninové směsi, hrušky, hezky pomalinku, po pár 
skleničkách, abych z toho nezešílela. Nehoří, ne? 

I na návštěvy jsem si čas udělala, a tuto slečnu jsem nemohla vynechat. 
Dělá, že nerada, ale ode mne snese i sebrání do náruče a chvilkové pomuchlání.

Tento krásný rybníček  s pěkným jménem Betynka jsem objevila teprve letos díky 
mé kamarádce. Ta se ráda věnuje ve svém volném čase běhání. Tam jsme samozřejmě 
došli pěšmo, přiměřeným tempem pro mne. No jo, kamarádka je ode mne mladší 10 let, 
je dobrá, ale já jsem zase dobrá v jiných činnostech, že ano?!

No a když jsme u těch rybníčků, tak tedy je ještě jeden, je pod kopcem Ressl.
Je krásně romantický, i s vrbou, lavičkami, lekníny i kačenkami. 
Už jste ho u mne na blogu několikrát viděli. Sem chodím moc ráda.

V článku nemohu zapomenout na jídlo, to byste mi asi neodpustili. :-)
Tentokrát snídaňový anglický hemenex, miluji ho. :-)

A po obědě moučník z lineckého těsta, tentokrát s čerstvými borůvkami a meruňkami, mňam! :-)


10 komentářů:

  1. Lotty, není špatné se vrátit do léta. Fotografie opravdu jak od moře. Hemenex mám také ráda, procházka k rybníku 👍. Je vidět, že paní zima se klidně může zeptat zda jsi v létě byla pilná 🥰a byla.
    U nás mrzne jen to praští -11a sněhu mraky🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, to jsou jen resty z léta, abych doplnila, co jsem nějak nestihla. 😀 Mostecké jezero je nové, teprve od loňska napuštěné a používané, pomalu se dělá zázemí- Za to voda je krásně průzračná, je vidět několik metrů na dno. Jinak hloubka jezera je snad 77 metrů, no nechtěla bych tam na dno.
      U nás máme tepleji, nyní mínus 5, mínus 9 jsme měli akorát tak asi 2x v noci minulý týden, no nemusíme mít všechno. 😊 Sníh máme, ale jen symbolicky, mně to rozhodně stačí.

      Vymazat
  2. Ahoj Lotty je vidět, že jsis léto opravdu užila. Líbí se mě to jezero, jà màm ráda vodu. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, však já vodu taky miluji. A tato v Mosteckém jezeru je krásně průzračná a řekla bych, že i léčivá. Měj se krásně. 🤗

      Vymazat
  3. Lotty, krásně strávený srpen. Fotky od jezera, jsou fakt jako od moře. Rybníčky jsou nádherné, musí tam být pohodové posezení. No a jídlo, mňam. Měj se krásně a klidné vánoce prožité ve zdraví, tobě i tvé rodině🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libby, no jo, voda na koupání a jídlo, co víc bychom potřebovaly, že? 😁

      Vymazat
  4. Loty, fakt jsem si myslela, že jste na dovolené někde v zahraničí. To jezero je úžasné. Byla jsi včelička pilná. Až se zima zeptá. budeš připravená. Zrovna dneska jsem hnala manžela do sklepa pro okurky, ať je mám až budu dělat salát. Když jsem viděla tu cenu za skleničku okurek v obchodě, přetočily se mi panenky a byla jsem ráda, že mám kousek zahrádky, kde si je mohu vypěstovat. Vlastně i jinou zeleninu. Také zavařuji po troškách prostě jak okurky dozrávají. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, na tom jezeře se teprve všechno začíná budovat. Procházka kolem něj je celých 11 km, ještě jsem ho neobešla. Ano, po troškách zavařování nemá chybu. Taky to tak budu příští plodný rok dělat. Měj se příjemně pohodově v tento vánoční čas.

      Vymazat
  5. Vrátila jsi nás do léta. Ráda jsem se podívala.
    Teď jsou už před námi Vánoce a já přeji Tobě i Tvým blízkým pohodové dny vánočních svátků. Užij si je.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já jen plním resty z léta. čas letí a dnes už je první sváteční den za námi, letí to. Krásné pohodové dny přeji. :-)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).