ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 1. ledna 2023

ŘÍJEN 2022 - MARIÁNSKÉ LÁZNĚ

Říjen - čas vyjet si na pár dnů do oblíbených Mariánských Lázní.

Tady jsme přespávali, v hotelu Zvon. Je to ten druhý zprava, ten růžový. 
A pozná se podle toho, že na střeše má zvon. 
Přesně v tomto hotelu jsem spala s rodiči, když mi bylo 12 let. Je to už nějaký čas. :-)

Náš pokoj -  klasika, nic nám nechybělo. 
Mohu ještě velmi pochválit jejich kuchyni, vařili moc dobře a pestře.

V hotelu byl uvnitř i bazén a sauna. Rádi jsme využívali, zvláště ve večerních hodinách.
Přes den jsme běhali kratší i delší túry po pramenech a jiném okolí v lesích, nabídek bylo dost.

V den našeho příjezdu byly v Mariánských Lázních Slavnosti jablek - takový veletrh 
s výpěstky zahradníků, soutěže, kdo má nejchutnější jablko apod. Všude 
spousta stánků s občerstvením, hudba vyhrávala, bylo hodně veselo.

Po celou dobu pobytu jsme měli nádherné počasí. 
Často jsme běhali venku jen v tričku a to je co říci na polovinu října.

Příroda nám poskytovala nádhernou podívanou - pestrobarevné obrazy.
I když na fotce je to tak poloviční barevnost oproti skutečnosti.

Podívali jsme se i do kostela. Před pár lety jsme tu byli na mši.

Nezapomněli jsme navštívit prameny, kterých je tu opravdu hodně. 
Zde se nachází Lesní pramen a je opravdu na kraji lesa.

Pravidelný polibek Františka Josefa I. 
Já vím, Edwardovi VII se to moc nelíbí, ale musí se s tím prostě vyrovnat. :-)

Hotel Rubezahl. Když mi bylo 12 let, jmenoval se tento hotel Krakonoš. 
Ale hotel Krakonoš se jmenuje nový hotel postavený naproti tomuto hotelu. Jo, to jsou změny. 

U tohoto hotelu byla velká socha Krakonoš. Ta je nyní vzadu za hotelem, v oploceném areálu, 
tam se běžně nesmí. A kdo kolem té sochy tenkrát skákal 3x okolo a nakonec sáhl 
Krakonošovi na přezku u kalhot, tomu se splnilo přání. Pamatuji si, že kolem Krakonoše 
snad skákali všichni lidé z autobusu, který nás tam dovezl. :-)

Krásný altánek Karola s vyhlídkou na město.

Kolem Mariánských Lázní jsou nádherné jehličnaté lesy...

    ... plné takových hříbků. A podobných. Nemohli jsme je tam nechat. 
A tak jsme se pro ně vrátili den před naším odjezdem domů.

... a takhle to, prosím, dopadlo. :-)
Na našem hotelovém pokoji jsme poslední den měli takhle obloženo.
No nechali byste je tam?! :-)

12 komentářů:

  1. Lotty, nejdříve k houbám 🥰 nenechala. Aj koš bych koupila👍
    Měli jste krásné počasí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, je třeba upřesnit, že jsme tam nejeli na houby, ale na klasickou dovolenou. S houbami jsme si doma hráli ještě pěkně dlouho.😁

      Vymazat
  2. Ahoj Lotty, zdravím. Nejdřív Ti chci popřát vše nejlepší do nového roku ! Mariánky jsou i moje srdcovka, byla jsem tam dvakrát na dovolené a moc ráda na to vzpomínám, i na hotel Krakonoš a sochu se sponou... Pod stromeček jsme dostali s mužem pobyt v Karlových Varech, tak se taky těším, nebyla jsem tam už móóc dlouho. Opatruj se, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lenko, to mne těší, že někdo vzpomíná na sponu na Krakonošovi. Taky tam byly 2 sochy - sousoší, a kdo se mezi nimi procpe, je štíhlý. Já jako dítě prolezla v pohodě, ale moje maminka to prolezla tak tak. dnes ty sochy jsou taky vzadu za hotelem za plotem, akorát oddělené od sebe 3 metry, už to neplní tu srandu, co byla tenkrát. V Karlových Varech jsme byli předloni 2x na týdenním pobytu, bylo moc krásně. Jaký máte hotel? Měj se moc hezky a pohodově. :-)

      Vymazat
  3. V Mariánkách jsem nikdy nebyla, vlastně abych pravdu řekla, tak západní Čechy jsou pro mne docela území málo probádané :-).
    Krásné fotky ! A těch hub. Taky jsme měli každý den příděl - manžel stále nosila a nosil až už jsem se tomu bránila. Čištění je pak na mně- udělám to- to jó, ale že by mne to nějak moc bavilo - to zase néé !
    Měj se hezky a měj i v novém roce pěkné dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, pro mne Západní Čechy jsou relativně blízko, už jsem tam byla na týdenních pobytech několikrát a pořád mne uchvacují. Houby moc nejím, ale pokud jsou v jídle rozmixované, jako třeba v omáčce, tak to mi nevadí a mám ráda.

      Vymazat
  4. Krásné město, krásné počasí! Foto lesa je kouzelné, ale ty houby nakonec, ty přebily úplně všechno! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, je tam opravdu hezky a taky tomu napomáhalo to počasí. A také záleží, s kým tam jsi. Sama bych si to asi tak neužila. :-)

      Vymazat
  5. Mariánské lázně jsou opravdu nádherné.(a houby taky ☺)
    Přeji krásný rok 2023,prožitý ve zdraví ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, Tobě taky hodně zdravíčka do Nového roku 2023. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za virtuální návštěvu na mém blogu))) Do ML jezdíme často , naposledy jsme tam byli v listopadu a bylo moc fajn (zrovna v hotelu Krakonoš). Přeji pohodový nový rok naplněný zdravím. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, tak vidíš, v hotelu Krakonoš jsi byla! Já byla několikrát v ML, ale v jiných hotelech, spíše dole ve městě u kolonády!

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).