ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 26. července 2020

KRUŠNOHOŘÍ

AŽ TO TU OTEVŘETE...


 TAK KLIKNĚTE VEDLE NA TEN SLOUPEC, KDE JSOU JMÉNA JEDNOTLIVÝCH MĚST.

STOJÍ TO ZA TO SI TY STARÉ FOTKY PROHLÉDNOUT!!!!!!!!!!!

TAK TO JE ÚŽASNÉ! 😊

6 komentářů:

  1. Tak jsem našla tvůj nový blog, jen se nemůžu přihlásit jménem, takže zdravím a přeju aby se ti na novém blogu dařilo. Zdenka "ren"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zdenko, zdravím a děkuji, že jsi přišla na můj nový blog. :-)
      Nechceš se zaregistrovat u Google, není to náročné a měla bys jméno!
      Hodí se to na více věcí. :-)

      Vymazat
  2. No krásný. Mám ráda staré fotky. Našla jsem si tam svá dvě města. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ronnie, vítám Tě na mém blogu! Já vím, náš kraj! :-)

      Vymazat
  3. No tady to tak trošku 60 let znám,ale dost legrace-krásná fotečka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).