ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


úterý 28. července 2020

SALÁT CO DŮM DAL



... aneb...co jsem našla momentálně doma, v tomto horkém večeru...


 Na digitálním teploměru vidím krásné číslo 30 a k tomu čas 18:00 hodin. 
Něco by to do pusy chtělo, vezmeme, co najdeme v ledničce. :-)

U mne to dnes bylo (nebudu uvádět přesné množství, prostě co jsem našla):

✔ hrst ledového salátu 
(rozděleného na části a posekaného na drobnější kousky, co se vejdou do pusy a hned nepadají ze lžíce)
✔ zálivka: kysaná smetana, 
                 dýňový olej, 
                 pár stroužků česneku (kolik, to je na každém z vás, já to ráda přeženu), 
                 vegeta či jiné podobné koření
✔ navrch: 2 vařená vejce, oloupaná a rozdělená na celkem 8 dílků

TADÁ! A JE HOTOVO! 😍

15 komentářů:

  1. Tak já nevím,kam zmizel můj komentář?Dostala jsem velkou chuť na takový salát.Mám ráda zeleninu a ovoce.
    Přeji krásný podvečer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, dík za komentář! :-)
      Takové podobné saláty si dělám denně, někdy i dvakrát, na zelenině ujíždím. :-)

      Vymazat
  2. Já si dnes udělala tuňákový salát, sice trochu pracnější, ale výborný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss, určitě byl moc dobrý, také dělávám. Nechceš napsat Tvůj recept na blog? :-)

      Vymazat
  3. Tiež si robím takéto a podobné šaláty doma - najradšej máme parížsky a vajíčkový. Teraz v tomto horúcom lete chladný dobre šalát osvieži...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, tam, kde je nějaké pořádné pojivo (kysanka, majolka), takové mám nejradši, ale taky se po nich nejvíce přibírá! :-)

      Vymazat
  4. Dobrý nápad, hned hotový a při nynějších teplotách dobrá a lehká večeře ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Saláty k létu prostě patří. Dělám si je často, ale většinou bez smetany :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ronnie, bez smetany jsou zdravější, já vím, ale se smetanou zase víc chutnají! :-)

      Vymazat
  6. Jo, v takovém vedru jsou saláty se zeleninou a třeba i těstovinami fajné. Doplním je sýrem, či vejcem a pak bílým jogurtem. Jasně co je doma, to se dá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, přesně tak, co dům dá. Chtěla jsem jen napsat nějaký článek, že žiju. :-)

      Vymazat
  7. Metoda "codůmdal" je nejlepší, aspoň se zlikvidují zbytky. A neměřit, nevážit byla metod anašich babiček, měly to holt "voku".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku, přesně tak! A ještě je na tom výhoda, že pokaždé z toho vznikne něco nového! :-D

      Vymazat
  8. Jmenuji se Lilian N. Je to velmi radostný den mého života kvůli pomoci, kterou mi Dr.saguru poskytl tím, že mi pomohl získat zpět svého bývalého manžela svým kouzlem a kouzlem lásky. Byl jsem ženatý 6 let a bylo to tak hrozné, protože můj manžel mě opravdu podváděl a hledal rozvod, ale když jsem narazil na e-mail Dr.saguru na internetu o tom, jak pomohl tolika lidem získat jejich ex zpět a pomůže opravit vztah. a aby lidé byli ve svém vztahu šťastní. Vysvětlil jsem mu svou situaci a poté hledal jeho pomoc, ale k mému překvapení mi řekl, že mi s mým případem pomůže, a tady nyní oslavuji, protože můj manžel se úplně navždy změnil. Vždycky chce být mnou a bez mého daru nemůže dělat nic. Opravdu si užívám manželství, jaká skvělá oslava. Budu dál vydávat svědectví na internetu, protože Dr.saguru je opravdu opravdové kouzlo. POTŘEBUJETE POMOCI POTOM KONTAKTUJTE LÉKAŘE SAGURU HNED E-MAILEM: drsagurusolutions@gmail.com Je jedinou odpovědí na váš problém a ve vašem vztahu se budete cítit šťastně. a je také perfektní
    1 MILOVACÍ KOUZLO
    2 VYHRAJTE ZPĚT
    3 OVOCE DĚLKY
    4 PODPORA KOUZEL
    5 OCHRANA KOUZEL
    6 OBCHODNÍ KOUZLO
    7 DOBRÉ PRACOVNÍ KOUZLO
    8 KOUZLO LOTTERY a KOUZLO SOUDNÍHO PŘÍPADU

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).