ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


neděle 26. července 2020

JSEM UŽ MEZI VÁMI!


Tak se mi to podařilo!
Kdo mne tu najdete, dejte, prosím, komentář!

Jinak přeji pohodové letní dny plné sluníčka v přírodě, ale i v duši! 😊



22 komentářů:

  1. Už jsem si tě dala do sledovaných. Občas zase ráda nakouknu. Jana - Propohodu.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Lotty, tak tě vítám mezi námi a ukládám si adresu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, moc děkuji, taky jdu hledat cestu k Tobě!:-)

      Vymazat
  3. Ahojky!! Tak predsa bloguješ ďalej! To som rada, držím palce nech sa Ti na novom blogu iba darí!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko, nakopla jsi mne a nebyla jsi sama, tak zkouším. :-)
      Děkuji! :-)

      Vymazat
    2. ... a to skúšanie Ti fakt ide dobre!!! ♥☺

      Vymazat
    3. Věrko, díky, jsi milá. :-)

      Vymazat
  4. Jsem ráda, že jsi zase zpátky. Adresu si ukládám, zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji za komentář i přidání. Měj se krásně! :-)

      Vymazat
  5. Já to věděla,že to nevzdáš,,,,jsem ráda a hned tu máš komentík...Hezký zbytek neděle...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, dala jsem to. A to také díky Tobě, původně jsem to chtěla už vzdát. Máš na mne dobrý vliv. :-)

      Vymazat
  6. Poslechni, když jsem od tebe dnes dostala komentář, vybavila jsem si spoustu tvých článků, reportáží, není to celé předčasné to zabalit ?
    Není potřeba valit článek denně, ale podle chuti a nálady přispívat.
    Chyběla by jsi mi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, moc děkuji. :-) Tak jsem to na poslední chvíli promyslela, a rozhodla se. Je fakt, že už nebudu valit články denně, ale někdy bych o sobě mohla dít vědět. Ještě jednou díky. :-)

      Vymazat
  7. Zdravím Lotty, tak jsem si tě uložila. Jsem ráda, že jsi se ozvala a jsi tu. Já prozatím válčím, ale jde to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, i já zdravím, taky jsem naskočila na poslední chvíli, zase tu jsme stará parta! :-)

      Vymazat
  8. Lotty,budu Tě i dále sledovat :)
    Přeji krásný den(Evina-dříve)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, díky za přízeň, I Tobě přeji příjemné žití v těchto horkých dnech. :-)

      Vymazat
  9. To víš, tebe si najdu, i kdyby jsi byla zahrabaná 10 metrů do země. 😉👍

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).