ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 14. března 2015

Klíny - Větrné elektrárny

Při focení před penzionem Hájovna na Klínech v Krušných horách mne zaujaly větrné mlýny v dáli.
Více o větrných elektrárnách jsem našla ZDE, kdyby to někoho více zaujalo.
Já jen ukážu, jaký je na ně krásný pohled.

Tady vykukují dvoje lopatky.

Nevím, proč, ale ta vyšší se točila rychleji než ta nižší.

Kráska, že?!

...


A taky přiblížená nejvíce, jak jen mi to s mým foťáčkem šlo.
Tak to je ode mne vše z Krušných hor.

Mějte se krásně, buďte na sebe milí,
ono se všechno vrací a ještě několikanásobně, věřte tomu. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).