ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


úterý 31. března 2015

Klíny - Detaily v přírodě

Dnes vám ukážu, co mne oslovilo na procházce krajinou v Krušných horách.

Vrchol smrku se šiškami. Takhle byly obloženy téměř všechny vršky smrků.
Vypadají velice zdravě, co říkáte?

Šiška z jedle douglasky. Myslím, že dosud nikdy jsem ji neměla v ruce.
Všimněte si, jak je krásně nazdobená.

Kvítek podbělu. Jediný, který jsem na horách zahlédla.
Ještě je asi brzy, tam vše rozkvétá později.


Padlý strom obrostlý mechem.
Ve skutečnosti to bylo ještě mnohem barevnější.

Tak loučím se s Klíny v Krušných horách, asi se sem jen tak nedostanu.
A když - tak vám podám další reportáž. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).