ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pondělí 26. ledna 2015

Skořicová Emilka

Včera jsem některé blogerky a blogery naladila na nový moučník a požádali mne o recept.
Moučník jsem dělala prvně a určitě ne naposled.


Potřebujeme:

20 dkg polohrubé mouky, 20 dkg cukru moučky, 4 žloutky, 1dl oleje, 1dl vody, 1 prášek do pečiva, sníh ze 4 bílků

1l mléka, 2 čokoládové pudinky, cukr

3 zakysané smetany, 3 skořicové cukry


Postup :

Nejprve si uvaříme pudink z 1 litru mléka, 2 čokoládových pudinků a trocha cukru.

Potom zpracujeme těsto z 20 dkg polohrubé mouky, 20 dkg cukru moučky, 4 žloutků, 1dl oleje, 1dl vody, 1 prášku do pečiva, přidáme sníh ze 4 bílků. Těsto nalijeme na vymazaný a vysypaný plech, vlijeme opatrně pudink na těsto. Vložíme do trouby a pečeme.

Po vyndání z trouby potřeme zakysanou smetanou a posypeme skořicovým cukrem. Dáme vychladit a poté nakrájíme na kostky.

Toto je recept na velký plech.

Já však udělala na malý plech, který jsem si koupila v Globusu, má rozměry 33x23x5cm:


A recept jsem si upravila:

1/2l mléka, 1 čokoládový pudink, cukr
15 dkg polohrubá mouka, 15 dkg cukr, 3 vejce, ¾ dl oleje, ¾ dl vody, 1 prášek,
3 kys. smetany, skořicový cukr

Pekla jsem na teplotu 150 stupňů horkovzduchem, čas už nevím, ale to poznáte sami.

Nakrájeli jsme na 8 velkých kousků. Každý kousek měl propočítáním 11x8 cm, což je opravdu velký.
Bylo nás šest a ještě dva velké kousky zbyly.

Skořicovou Emilku jsem jedla prvně tento týden na návštěvě u kamarádky,
vyžádala jsem si recept a hned jsem ji vyzkoušela.
Sklidila úspěch a vím, že ji budu opakovat. Je vláčná, nepřeslazená, chladivá.

Zkuste i vy, doporučuji! Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).