ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


sobota 24. ledna 2015

Dvě jeptišky si vyšly na procházku

Dvě jeptišky si vyšly na procházku. Sestra Matematička (SM) a sestra Logička (SL). Začalo se stmívat:
SM: "Sestro, už 38 minut za námi jde muž. Co asi chce?"
SL: "To je logické sestro, chce nás znásilnit."
SM: "Bože, jak to tak počítám, dostihne nás do 3 minut. Co budeme dělat?"
SL: "Jediná logická věc je ta, že se musíme rozdělit. Nemůže nás pronásledovat obě najednou."
Sestry se rozešly a muž se vydal za sestrou Logičkou. Sestra Matematička mezitím dorazila do kláštera a čekala na sestru Logičku. Ta se po chvíli objevila:
SM: "Sestro, Bože díky, že jsi zpátky, pověz, co se stalo?"
SL: "Stala se jediná logická věc, rozběhla jsem se, jak nejrychleji jsem mohla."
SM: "A ten muž?"
SL: "Ten se logicky rozběhl za mnou."
SM: "A?"
SL: "Stala se jediná logická věc, dostihl mě."
SM: "Bože a co jsi udělala?"
SL: "Udělala jsem jedinou logickou věc, vyhrnula jsem si sukni nahoru."
SM: "Pane na nebi, a co on?"
SL: "Udělal jedinou logickou věc, stáhnul si kalhoty dolů."
SM: "O Bože, smiluj se, co se stalo pak?"
SL: "Není to snad logické sestro? Jeptiška se sukní nahoře přece utíká daleko rychleji než chlap s kalhotama dole!!"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).