ŽIJEŠ PRÁVĚ TEĎ A TADY... ALE JAK? TO ZÁLEŽÍ JEN NA TOBĚ, JAKOU SI VYBEREŠ CESTU ŽIVOTEM!


pátek 9. ledna 2015

Něco se děje



Něco se děje (festivalový název)

Indie - Kuch Kuch Hota Hai
EN název - Something Is Happening

Komedie / Rodinný / Drama / Romantický

Indie, 1998, 177 min

Režie: Karan Johar

Scénář: Karan Johar

Hudba: Lalit Pandit

Hrají: Shahrukh Khan, Kajol, Rani Mukherjee, Farida Jalal, Johnny Lever, Anupam Kher, Sana Saeed, Salman Khan, Farah Khan

Obsah

Hvězdně obsazený hit, který se držel několik měsíců v britských žebříčcích návštěvnosti na desáté příčce, začíná vzpomínkou na nedávno zemřelou Tinu (Rani Mukherjee), jež těsně před smrtí zanechala osm dopisů pro svou maličkou dceru - ta dostává postupně za úkol znovu oženit svého tatínka Rahula (Shah Rukh Khan) se svou dávnou láskou Anjali (Kajol). Jednou z překážek na trnité cestě plné písní a tanců je Aman (Salman Khan), který se přibližuje k Anjali nebezpečně blízko - malá dcerka svůj Amorův úkol nakonec ovšem dovede do zdárného konce.
(oficiální text distributora)

Toto je jeden z filmů, které řadím mezi indické TOP filmy s hercem Shahrukh Khan. Ani mi nevadily 3 hodiny délky filmu, které mi jindy vadí. Je to film romantický, veselý, se zajímavou zápletkou, bylo na co koukat, jak pohybové kreace hlavního hrdiny, tak i ostatních. Příběh je krásný, dojemný. Pěkné písničky. Člověk se u filmu zasměje, i popláče. Líbí se mi, jak hlavní hrdina zbožňuje svojí dcerku a udělal by pro ní vše. Vím, že tohle je ve filmu vedlejší dějová linka, ale ten film právě mám ráda pro ten vztah malé Anjali a jejího tatínka, který na ní byl sám (teda s babičkou) od narození.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý komentář mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stránce vpravo nahoře tlačítko ODEBÍRAT).